FAQS

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είναι τα προϊόντα σας Cruelty Free;

Ναι, όλα τα προϊόντα μας είναι Cruelty Free.

Είναι τα προϊόντα σας Vegan;

Ναι, όλα τα προϊόντα μας είναι vegan.

Είναι τα προϊόντα σας 100% φυσικά;

Ναι, όλα τα προϊόντα μας είναι από φυσικά συστατικά.

Τα προϊόντα σας είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες;

Τα προϊόντα μας είναι ήπια στο δέρμα αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικά και είναι κατάλληλα για
όλες τις ηλικίες.

Είναι τα προϊόντα σας κατάλληλα για το ευαίσθητο δέρμα μου;

Ναι, όλα τα προϊόντα μας είναι είναι κατάλληλα για ευαίσθητες επιδερμίδες. Σε περίπτωση
όμως που το δέρμα σας είναι εξαιρετικά ευαίσθητο, θα πρέπει πάντα να κάνετε patch-test
πριν από τη χρήση.

Είναι τα προϊόντα σας κατάλληλα για το επιρρεπές στην ακμή δέρμα μου;

Ναι, όλα τα προϊόντα μας είναι είναι κατάλληλα για δέρματα με ακμή. Σε περίπτωση όμως
που το δέρμα σας είναι εξαιρετικά επιρρεπές στην ακμή, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν
προσθέτετε νέα προϊόντα στη ρουτίνα σας. Χρησιμοποιήστε μόνο ένα νέο προϊόν κάθε φορά,
ώστε να μπορείτε να γνωρίζετε ποιο προϊόν σας προκάλεσε ακμή.

Είναι τα προϊόντα σας ασφαλή στη χρήση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Τα προϊόντα μας είναι από φυσικά συστατικά που είναι γνωστό ότι δεν αποτελούν πρόβλημα
κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, συνιστούμε πάντα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν
χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε προϊόν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Είναι ανακυκλώσιμες οι συσκευασίες των προϊόντων σας;

Ναι, είναι ανακυκλώσιμες οι συσκευασίες των προϊόντων μας;

Τι είδους πληρωμές μπορώ να χρησιμοποιήσω για να παραγγείλω από το κατάστημά σας και πώς γίνεται η αποστολή των προϊόντων;

Τα προϊόντα μας αποστέλλονται με courier στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε. Η χρέωση της αποστολής κοστίζει 3,40€ και η αντικαταβολή 1,90€.
Από 50€ και πάνω η αποστολή είναι δωρεάν.

Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;

Από τη στιγμή που θα κάνετε την παραγγελία σας, το πακέτο σας θα προετοιμαστεί σε 1-2
εργάσιμες ημέρες. Υπό κανονικές συνθήκες θα το παραλάβετε σε λιγότερο από 4 εργάσιμες
ημέρες. Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα ειδοποιηθείτε μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου. Ωστόσο, μετά την αποστολή της παραγγελίας σας στην Courier δεν είμαστε
υπεύθυνοι για καθυστερήσεις.

Το δέμα μου καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της αποστολής. Ποια είναι η πολιτική αλλαγής;

Δεν είναι στην ευθύνη της εταιρίας μας αν ένα δέμα έχει υποστεί ζημιές, αλλά καταβάλουμε
κάθε δυνατή προσπάθεια για να λάβετε απολύτως άθικτα τα προϊόντα μας. Εάν όμως ένα
προϊόν φτάσει σπασμένο ή κατεστραμμένο, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε στέλνοντάς
σας αντικατάσταση της παραγγελίας δωρεάν. Ωστόσο, απαιτείται φωτογραφία ως απόδειξη
της ζημιάς/ελαττώματος εντός 48 ωρών από την παράδοση της αγοράς σας. Λάβετε υπόψη
ότι δεν επιστρέφουμε τα έξοδα αποστολής.

Στέλνετε δείγματα;

Προσφέρουμε τουλάχιστον 1 δωρεάν δείγμα με κάθε παραγγελία.

Τα προϊόντα σας έχουν ημερομηνία λήξης;

Τα προϊόντα σας μας έχουν τουλάχιστον ημερομηνία λήξης τους έξι μήνες.

Μόλις κάνω την παραγγελία μου, μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης;

Εάν έχετε κάνει κάποιο λάθος στην διεύθυνση αποστολής σας ή παρακαλούμε
επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο contact@beautygreen.gr. Θα καταβάλουμε
κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε τη σωστή παράδοση της παραγγελίας σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

2310 209 738

Γρ. Λαμπράκη 19, Θεσσαλονίκη 546 38

ΦΟΡΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑ